Back in school

Okej, det var inte sa fruktansvart att borja kursen igar. Fick visserligen extrema flashbacks fran tiden i gymnasiet, och inte den bra sorten. Kandes verkligen som om jag var tillbaka till forra varen, nar man bara satt dar och plagades och vantade pa att det skulle bli den 2 Juni.

Forsta delen av kvallen var mycket seg och trakig, dom stog och tjotat om vad vi skulle gora under kursen och bla bla bla.. Emma gor som vanligt,s tanger av oronen, iaf halvt. Det kliade verkligen i fingrarna att skriva lappar, haha.  Sen efter en kort rast var det lite roligare, fick typ prata med alla, i sma grupper, svara pa fragor och sant. Visserligen hoppade vi over att svara pa dom, mesta dels iaf, och pratade om annat mer kul, haha. Kul nar man kommer till en kille fran Mexico som borjar snacka Svenska med mig, han var riktigt duktig..

Trots detta har jag sjuk angest och olust att ga dit idag. Vill bara inte. Vill sova och ta det lugnt, Gora annat kul med Magda eller natt. Tanken pa att ens ga in i lektionssalen igen ger mig rysningar. Men man ar ju tvungen. Ar iaf inte redo for att borja plugga igen, kanner det valdigt sakert..

Dags for frukost sen ska jag och Magda bege oss. Idag aker vi nog inte vilse iaf :)


Kommentarer
iza

hej gumman! du får mejla mig!!! jag mejlade faktiskt dig sist!!!
vad pluggar du nu då?
saknar dig. puss

2007-05-05 @ 17:59:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0