Weekend closing in

Sa jag gjorde tappra forsok att redan i fredags uppdatera igen men blogg.se ville inte att jag skulle komma at min sida sa det fungerade inte sa bra. Sen igar flog bara dagen fram och jag hade inte tid att sitta framfor datorn och hanga.

Hela fredagen vrackte regnet ner och jag i min smatt tv-besatta hjarna tyckte hela dagen paminde om avsnittet 'Rainy day women' i OC, men det var troligen bara jag. Jag och Ben holl oss inne bast vi kunde, utom att springa in och ut fran hans gymnastik klass. Lordagen var totalt opposit, stralande solsken, 12+ och sa mycket var man akn tanka sig i borjan av mars. Helt underbart verkligen. Kunde nasta kanna sommarens atertag.. Spenderade nastan hela dagen med Magda och Kris i Braintree shoppingcenter. Kris ar som en tjej, fast varre, Det gar inte att vara i kladaffarer med honom for han stannar hels i typ 2 timmar, i en affar. jag avr mattligt irreterd i slutet av dagen, hurm..

Idag har ju nu pa formiddagen varit med Jess, bryan och Ben pa zoo. Var lite smakyligt emellanat men i solen var det helt okej. Tyvarr fanns inte mina favoriter ute for dte var for kallt. Sa jag och Ben ga tillbaka till sommaren, sa vi kan se pa girafferna..

Nu kanske det blir ltie mer film fran igar, avr for trott for att kolla klart, kanske berattar mer sen om vilken film det ar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0