Utmanad

Jag har blivit utmanad av Maria.

Ja, gillar vall inte alltid sant har, men innerst inne kan jag inte lata bli! Svaren kommer vall bli lite sadar halvbra, men men, sant ar livet ibland! sen sa vet jag inte 6 personer som bloggar, sa jag far ta dom jag kommer pa..

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

MINA SVAR:
1.
Jag ar en mycket hangiven tittare av Melodifestivalen. Eller inte bara tittare. Vet mycket historia, vem som vann da och vem som kom sist. Tittar varje ar och laser allt om hela tavlingen. Lite besatt kan vara ratt term for det. Schlagerfreak har jag blivit kallad ett par ganger. Dock har det inte fungerat lika bra har borta i Usa att folja det..

2. Nar jag hade vaxt klart var jag nastan 164 cm, numera krymper jag och under tre ar har jag nu landat pa 162 cm. Man brukar ju inte krympa forran man blir gammal.

3. Och det med att bli gammal, har haft 30 ars noja sen jag var 16...

4. Under gymnasiet hade jag en tvangstanke om att mina naglar alltid var tvugna att vara malade och fick inte vara allt for mycket bortslitet. Jag tyckte att alla stirrade pa mina naglar annars och tyckte jag var mindre vard. Kompisarna hade valdigt roligt at mig, men nu har jag kommit over det totalt.

5. Har en mycket varierande samling av cd skivor, och mycket varierande musiksmak. Oppna upp mitt skivfodral i bilen och du mots av en harlig mix. Counrty, rap, pop, r'n'b, rock, alternative...

6. De flesta kladerna i min garderob ar rosa eller innehaller nagot rosa. Ar lite av en favorit farg, sa att saga..

Jag utmanar Isabella och Linn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0