Keep Holding On

                 


Forsta delen av dagen har varit bra, trots 5 time-outs bara under frukosten for Ben. Sen ensam med Rachel, som sov hela tiden. Bra for mig da jag kunde gora mig oirdning i lugn och ro. Sen ivag for lunch med Linn och Konrad. Nytt stalle, buffe med massa god mat, billigt ocksa.. Sen hem och dags for Ben's nap. Nu snart 3 timmar senare sitter jag har. Har ca 10 minuter kvar innan jag borjar jobba, mindre kul. Vet att det bara ar 3 timmar, men dom kanns alltid sa langa. Ska ivag till poolen med Ben, kanner mig dock inte sa sugen langre. Vet att det ar kul nar vi val kommer dit men vagen dit kanns lang.

One Tree Hill ikvall, tror minsann att det ar sasongsavslutning, det ar vad dom sager pa reklamen. inte kul alls, hur ska hela sommaren ga utan nya avsnitt. Gillar att dom ska hoppa 4 ar framat till ansta sasong, kanske kanns lite mer trovardigt nar alla skadespelarna ar ca 24-25 och spelar just nu 18. och kul med lite mer mognare handling. inte for att jag klagar pa hur serien ar nu, verkligen inte. Beroende pa vart Magda hamnar med sin nya vardfamilj, sa ar planen Wilmington i Augusti eller November. Hoppas lite pa Augusti, ar sa himla sugen pa att aka dit..

Nog med tjot, dags att jobba.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0