Every song ends, is that a reason not to enjoy the music


image9
Det har ar min nya kompis. Kopte den som "avslutningspresent" igar nar vi slutat helgekursen. Helt seriost sa har jag gatt och spanat pa den lange, men inte varit helt saker och inte heller haft pengarna till det. Hade aven helst velat ha den i rosa, men jag tankte inte betala 50 dollar extra for en farg, nar jag inte behover 2gb mer i minne. Inte ens jag ar sa besatt av en farg. Sa nu kan jag lyssna pa min alskade musik aven i mitt rum, inte bara i bilen. Basta ar att hojer man till max ar det sa hogt att jag fortfarnade hor bra nar jag ar i badrummet och ipoden ligger pa min sang.
Spellistan for idag var Fall Out Boy - Alla latar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0