Bil Service

Var pa vag med Ben for att aka till poolen och simma lite. Nar jag svanger ut fran uppfarten har en gul liten lampa borjat lysa. Fram med instruktionsboken for att lista ut vad det ar. Jaha, ta bilen till verkstaden. Jiho! Aker tillbaka och far ta jess bil istallet. Fick sen instruktioner om att ta bilen till verkstaden, pa min lediga tid, utan att bestalla tid. Ta med en bok, sa Bryan. Ipod, bok och humoret installt pa att vanta manga, manga timmar. Kommer dit och far instruktioner att sitta ner och vanta. Sen kommer en annan kille in och tar ner bilen till service, efter bara 10 minuter, mycket overraskande. Jag ar fortfarande saker pa att det ska ta lang tid, sist var det vantetid pa typ 4 timmar. 10 minuter senare kommer han tillbaka med bilen och sager sa tjackt, "Jag tycker inte sota svenska flickor ska behova vanta". Sa han hade helt enkelt latit mig ga fore alla andra, for att jag ar svensk. Sen fragde han om vi kunde ga ut nagon gang med, men sa roligt ville inte jag ha det. Var iaf valdigt glad over att inte behova sitta dar i all oandlighet.


Kommentarer
iza

haha gulligt :P

2007-06-14 @ 08:45:05
iza

btw. .när ska du mejla stackars lilla mig?? :(
jag har iiinga friends som mejlar. .huhu. .

2007-06-14 @ 14:05:21
URL: http://moveyourbody.blogg.se
Jennie

Tycker du skulle gått ut, en riktigt amerikansk dejt hade väl vart något!

2007-06-14 @ 15:09:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0