Amerikanskt körkort

Igar fick jag antligen tagit mitt amerikanska korkort. Har ju kort runt har i ett par veckor utan internationellt. Har inte varit helt olaglig, har fortfarnade ca 30 dagar som jag kan kora pa mitt svenska, eftersom vi kom hem fran St Barths i slutet av maj. Men det kandes anda inte bra. Ar iaf, valdigt latt att fa korkortet har, inte som i sVerige nar man varkigen fick kampa for det. och det sger jag inte bara for att jag redan kan kora, utan for att det ar sant. om ca en vecka kommer mitt nya korkort pa posten. Det anda ar att man inte langre kan skylla pa att man ar utlanning om polisen stoppar en, for har man amerikanskt korkort ska man ju veta alla regler.. inte for att jag behovt gora det innan, men man ville kasnke ha mojligheten..:P..

Har aven igen uppdaterat min bilddagbok, tar allt for lange mellan gangerna jag uppdaterar men jag tar inte lika mycket kort langre, sa jag har inget direkt att lagga upp. Ska forsoka battra mig.

Igar var en bra dag, itne bara for korkortet. Spenderade hela eftermiddagen hemma hos Linn, lag vid poolen och latade mig. Linn jobbade men det gjorde ju ingenting, Konrad och Vendela ar underbara. Sen gick vi pa bio, hela ganget. Sag Hairspray igen, 3:e gangen den har veckan. Den ar sa fruktanskvart bra, blir sa lycklig av att se den..

Det far racka for idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0