Let's get the party started

Festen slutade visserligen for manga timmar sen, jag har dock annu inte fatt sova. Blev kanske nagon halvtimme, 45 minuter hemma hos Marielle innan jag och Linn vid halv 5 tiden beslot oss for att aka hemat efter vissa handelser. Stannade visserligen pa en McDonalds vid sidan av motorvagen och sov i en timme typ, eller nja, Linn sov, jag halvsov.. Sen akte vi hemat igen vid kvart i 7 och halv 8 klev jag innanfor dorren och mina kara vardforaldrar var nagot chockade att jag ens var hemma.

Partyt var mycket trevligt, traffade nya trevliga svenskar, har inte sa manga av dom nara mig, sa det ar alltid kul. Sen att saker och ting kanske inte blev som man tankt sig, ar en helt annan sak som jag inte har lust att ga in pa..

Kanner att jag behover lite somn, och eftersom huset ar tomt nu och kommer vara det ett par timmar framover ska jag passa pa. Aven skont att inte jobba imorgon. Gillar alla amerikasnka helgdagar,d om har sa manga..:)

Good Night!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0