It's going to be a long day

Ben har varit ett litet monster hela morgonen. Ville inte ata frukost, har sen hallt pa och gjort alla mojliga dumheter han akn komma pa, verkligen inte lyssnat alls pa mig. Linn och Konrad kommer hit om ett par minuter och vi ska till Barnmuseet och jag hoppas han inte kommer vara likadan dar. Och om det har humoret han ar i haller i sig hela dagen, kommer jag vara enormt trott pa honom och vara 100% gladare over att dagen ar slut. Gillar att jag ar ledig imorgon med, ska fa Magda att folja med till South Shore, vilket troligen inte kommer vara nagot problem..

Nej, lite till att fixa med innan vi kan aka, sa jag kan inte sitta har och sega..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0