Friendly's

Det har varit en trevlig borjan pa dagen. Ben hade gymnastik klass, sen akte vi och motte Linn, Vendela och Konrad for lunch pa Friendly's. Val dar sa fick vi en kupong med 5 dollar rabatt av en snall dam, alltid trevligt att behova betala mindre an man trodde.. Sen borjade Linn och Vendela skjuta papper pa varandra genom sugroret, da tyckte jag det var dags att ga, man behover inte lara Ben for mycket dumheter..:)
Val hemma sa var Ben upp ungefar 20 minuter innan han snallt fick ga och lagga sig. Sa nu sover han gott i sin sang och jag istter har och degar.. Ska ringa till min kara syster om en stund, och det ar aven det trevligt.. kanner verkligen att jag ar pa bra humor idag..



Kommentarer
iza

låter tokmysigt. längting tills du kommer. pussen!

2007-02-24 @ 19:27:16
URL: http://ulkuniemi.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0