Fall back, relax

Sa dagen blev som man hoppats, lagom seg med lite trevliga inslag. Fick ett helt underbart telefon samtal fran bastaste vannen, inte var dag det. Maste bli battre pa det dar, kan inte lata det ga sa manga manader igen.. Sen kom Bry hem med min nya bil, sa fin var den. Gra metallic VW Jetta 07, mycket trevlig att kora, markte skillnad pa motorn om man sager sa. Kanner mig visserligen valdigt bortskamd har, kan fa vissa problem att ga tillbaka till min gamla livsstil sen nar jag maste aka tillbaka till Sverige.

Sen var Magda har, vi kollade pa American Idol och at isglass. Simon Cowell var inte pa sitt basta humor, och dissade allt och alla. ibland lite val starkt och oprovocerat. manga var abttre an han sa. Nagon maste verkligen ha gjort honom pissed innan sandningen..:P. Har min favorit, eller snarare nya favorit eftersom min forsta favvo inte kom vidare sa har langt, Blake, sa underbart bra.. Hoppas han gar vidare hela vagen..

Sovdags igen, borjar dra at det sena hallet nu. Tidig dag imorgon igen, jobb hela veckan..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0