En ny start

Tankte jag skulle forsoka mig pa att fa en ny start, borja om pa nytt dar ingen vet nagot om mig, inte har nagra forutfattade meningar om mig och jag kan vara den jag vill vara. Min nya start borjade for 7 manader sen, den 17 Juli 2006, dagen da jag lamnade hela min varld i Sverige for att ge mig ut, ensam och lite latt vilsen, ett ar borta i Usa. Att nu ens tanka pa att det verkligen har gatt 7 mander sen jag akte far mig att kanna mig latt yr. Rent logiskt kan jag se pa kalendern att det verkligen har gatt sa lang tid, men trots det kanns det inte som om tiden gatt sa fort. Jag vet inte vad det var jag ville fa ut av det har aret, jag ville mest bort fran mitt vanliga liv, komma bort fran saker jag inte langre ville ta del av och fa vara fri for forsta gangen i mitt liv. Markte efter jag kommit hit hur vilsen jag verkligen var, hur mina prioriteringar och funderingar runt vissa saker inte var som dom skulle. Ar fortfarnade inte saker pa att jag alltid ser saker och ting pa det satt jag borde, men tiden har har hjalpt mig enormt mycket...

Jag har ibland valdigt mycket inne i min hjarna som vill komma ut, och ibland blir det inte alltid sa ihophangade och lite svammligt, men det far ni helt enkelt sta ut med, om ni har orken och viljan att ens lasa min blogg..

Sa valkomna till min blogg och mina tankar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0