Brand new day

Dagen har just borjat och jag och Ben sitter och ater frukost. Han tar en evighet, som vanligt och ar inte ens klar med halften an. Korde Jess till taget och tog en tur forbi Dunkin Donuts, bagel pa mogonen ar gott.. Hopps pa att det ska bli en bra dag, en lugn dag for efter en lang helg kanns alltid forsta dan tillbaka pa jobbet allt for seg. Har musik klass och lite arenden att gora sa det ska nog funka bra.. Maste traffa Magda med, behover mina pengar, ar verkligen helt pank just nu, och det gar inte for dig..


Varfor ska saker och ting vara sa svara? Varfor ska man inte kunna glomma? Ibland tror jag glomt bort vad som hande men sen kan en liten tanke, syn eller doft framkalla alla minnen igen och jag bara forsvinner. Det ar verkligen som om jag lyfts ur min kropp och svavar bort, ett par ar bak i tiden och allt kommer tillbaka. Allt jag mest av allt vill glomma, det jag vill ska blekna bort. Ibland kanns det bara inte rattvist. . .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0