You make me heart swell and burst

Har precis suttit och tittat pa en hel Fall Out Boy konsert pa Msn. Det var samma konsert som jag avr pa nu senast, fast i Florida. De spelade mer eller mindre samma latar som den jag var pa, fast jag tror vi hade tva eller tre latar extra. Det var helt underbart att se det igen, nu fick jag ju aven se mer av vad som hander over hela scenen, och inte bara hogra sidan.. Hela kanslan av hur det var att verkligen se det live kom tillbaka och ja, aaaaa, gar inte och saga mycket mer. Onskar de slappte den pa DVD, sa man kan se det om och om igen..
Tror konserten ska ligga kvar ett tag pa sidan, sa man kan titta lite fler ganger..

Sa Maria, det har ar mest for dig, det ar inte samma som att vara dar, men bra nara. Titta, lyssna, njut! :)

http://music.msn.com/inconcert


Kommentarer
maria

åååh, vad underbart! vill så sjukt gärna se de igen. men man får väl ändå vara tacksam över att man fick se de när de kom hit! :)

2007-12-07 @ 13:59:38
URL: http://huddleformation.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0