Black Clouds and Underdogs

image40Jag haller ju sa snallt pa och far kopa om mina FOB skivor eftersom jag lanade ut 2 av dom till en au pair i somras och hon akte hem, utan att lamna tillbaka dom. Ar mattligt road over detta, eftersom jag tycker jag betalat tillrackligt en gang for dom, men jag akn ju itne vara utan orginalen. Sa gar det nar man ar snall och vill sprida bra musik vidare. I alla fall, kopte jag From Under the Cork Tree for ca 2 veckor sen, och hittade da special versionen Black Clouds and Underdogs till bast pris. Ar lite extra latar pa, och nagra remixer, sa varfor inte, vill ju ha alla latar FOB har gjort. Har efter det haft en del att gora och varit valdigt seg pa att ladda iPoden, sa de nya latarna gick inte in forran nu under helgen. Och jag har hittat en ny favorit, Snitchers and Talkers get Stiches adn Walkers. Visst, jag alskar alla deras latar, men vissa satter sig lite battre an andra. Den har har verkligen underbar melodi. Synd bara att det tog mig sa har lang tid att upptacka den. Sa for er som inte hort den, rekomenderar att lysssna pa den, gar inte att bli besviken..:)

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0