1 December 2007

December redan. Aret borjar verkligen ga mot sitt slut och som vanligt ar jag inte direkt i nagon julstammning. Eller jo, lite borjar det smyga sig pa men inte nagra storre julkanslor har infunnit sig. Har blivit min grej att inte kanna julstammning forran dagen innan jul ungefar, de senste aren, men i ar trodde jag det skulle bli lite annorlunda. Var lite i stammning i typ oktober, men det forsvann snabbt, haha.

Jess, Bry, ben och rach var ivag och kopte julgran imorse. Planen var att jag skulle folja med men jag sov och dom ville inte vacka mig. Gulligt varre, ma jag saga. Vaknade dock vid liv runt halv 10 tiden, motvilligt, maste jag erkanna. Hade garna legat kvar i min underbara dromvarld ett tag till. Hade knappt kvicknat till innan Helen ringde, kande sjalv att jag nog lat valdigt nyvaken.

Tog efter frukosten tag i att fa en klipptid, yttligare ett nytt stalle att prova. Hade last manga bra saker om det har stallet sa jag tankte jag fick prova. Hade tur och fick tid redan idag. Och jag ma saga, basta stallet an sa lange som jag provat har i Usa. Teri hetter frisoren, hon var jattetrevlig och for en gang skull forstog hon vad jag menade att jag ville ha, inte som dom andra klantskallarna jag gatt till innan. Lite kul ar att salongen heter Shangri-La, samma som en thai restaurang i Trollhattan, haha.

Sen ar planen att ga pa bio idag, ska se Awake, tror det ar en thriller men Hayden Christensen och nagon kvinnlig skadespelerska som jag vet vem det men just nu inte kan namna. Jag vill saga att det ar Resse Witherspoon, fast det ar det inte. Tror jag inte iaf, haha. Ar lite lost nu pa det har amnet.

Ska aven forsoka mig pa en andring i designen pa sidan idag, har haft samma ett tag nu. Jag skulle sa garna vilja veta hur man andrar sa man far monster pa bakgrunden, men jag vet inte hur man gor. Nagon som kan hjalpa mig kanske? Och jag maste hitta en bakgrund da ocksa, kan ju vara bra..


Kommentarer
Viktoria

Svar:Okej vad kul :)
Ja Bryans röst är så fiiin :)

2007-12-02 @ 02:15:50
URL: http://becoolsodapop.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0