Feels like yesterday

Idag har jag haft mitt alskade korkort i ett ar.
Minns samma dag forra aret, var sa sjukt nervos, hela min framtid hangde verkligen pa min uppkorning. Gjorde massor av misstag, korde sa uslet, sa uselt. Anda sa den mycket snalla gubben att jag klarat mig, att jag fick mitt korkort som jag kampat sa for.
Har aldrig i mitt liv varit sa stolt over mig sjalv som da.
Ar fortfarnade imponerad av att jag verkligen klarade det.
Sa gott att satta dit min korlarare som rent ut sa att jag inte skulle klara det for att jag inte korde bra nog.
Aaa, jaa det var en bra dag, den har dagen forra aret.

Det har visserligen idag med varit. Gick fort och fick lite extra ledigt.
Bara 2 veckor kvar till Chicago.
Jippi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0