Helgkurs

Har varit på kurs den här helgen. Från fredag eftermiddag fram till sena eftermiddagen idag har den hållt på. Jag är helt slut! Behöver gå upp tidigare än när jag jobbar och sen antingen sitta i ett klassrum i massa timmar eller vara ute och gå runt på olika grejer hela dagarna är inget jag är van vid längre. Imorgon kommer kännas lite som semester även om jag har barnen. Framför allt kan jag sova en stund längre och sedan ligga och slappa en stund i soffan med kaffe. Trots detta var helgen ganska trevlig. Träffade trevliga tjejer och gjorde en del kul. Kommer kanske bilder när jag fått dom från en av de andra tjejerna. Än så långe så får ni nöja er med de fantastiskt fina körsbärsblommorna jag fotade i lördags :)
 


Kommentarer
Anonym

Dax att uppdatera snart kanske ;-)

2013-05-11 @ 11:15:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0