8 Oktober

Oktober redan, månaderna bara flyger fram. Mamma åkte vidare mot syrran i Chicago i lördags. Gick bättre att säga hej då än förväntat. Åkte sen visserligen till outletsen där jag bara skylle byta en tröja men kom hem med nya höst/vinter boots, mjukisbyxor och så klart den utbytta tröjan. Sved i plånboken med skorna men efter att ha letat som en tok efter ett par som jag både gillar och som passar så får det vara värt det. 
 
I annan pengaspenderande anda så bokade jag biljetter till Chicago i Februari. Rikke ska hänga med som start på hennes resemånad. Sen köpte jag även en biljett till att se Demi Lovato i Mars. Och idag kom Panic!'s nya album ut (äntligen) och de goda nyheterna om en konsert i Januari, dagen innan vi drar till Chicago. Biljettköp på måndag. Idag börjar även Supernatural med ny säsong så det är bara finfina saker som händer idag. Igår kom även min vinterjacka jag beställt men den passade inte. Lite tack och lov för det blir gott att stoppa tillbaka de pengarna på kontot. Jag menar, Mexico är knappa månaden bort och man måste ju ha lite fickpengar ;)
 
 
Nya bootsen. 
Hösten har verkligen kommit hit med alla färgerna nu. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0