3 Januari

Inte världens fulast utsikt direkt från lägenheten
 
 
Firade in det nya året i en storslagen lägenhet i Boston med utsikt över Boston Common. Där hade man inte tackat nej till att bo året om, läget var fantastiskt. Så var även sällskapet för kvällen. Rikke var enda icke-svensken men vi var snälla och pratade engelska (mestadels). Åt god mat, drack goda drinkar och skålade i prosecco vid tolvslaget. Framåt 3 tiden började jag nästan somna vid bordet, kanske inte helt konstigt med en heldag med barnen under bältet också, så det blev läggdags. Spenderade större delen av nyårsdagen i soffan med skräpmat och film. 
 
2013 gick så himla fort och även om, som jag nämnde i årslistan, jag inte alltid haft de bästa stunderna så var det ett bra år. Har inte riktigt greppat att det är 2014 men det kommer nog snart. Var första gången jag skrev det där och det kändes skumt, haha. 
 
Året har börjat med massa snö. Barnen hann vara tillbaka i skolan en dag sen var det dags för en snödag. Ja ja, en dag mindre sommarlov för dom blir det ju. Har flera kul saker inbokade de närmsta 2-2½ månaderna så det finns mycket att se frame mot. Bokade i går biljetter till att åka till Chicago i slutet av Februari för att gå på två Empires spelningar. Grymt nöjd att de ska återkomma med lite liveshows. Först är det i och för sig San Diego i nästa vecka, Panic! at the Disco om knappa fyra veckor, och dagen efter blir det Chicago. Som sagt, mycket bra på gång!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0