14 Oktober

Columbus Day idag, så ledigt för min del. Sitter i mitt väldigt kyliga sovrum, ca 15 grader skulle jag gissa att det är, och borde egentligen sätta igång med uppgiftern till kursen jag ska iväg på om två veckor. Började i alla fall dagen med att köpa biljetter till Panic och var väldigt nöjd med hur billiga de var den här gången. Sen tog jag mig en tur till Forever21 för att kika lite men lyckades hålla mig från att spendera något. Visserligen gick det lite pengar senare inne på Walmart då jag köpte en ny handbaggage väska som rullar. Men det var nödvändigt då jag behöver en till Mexico. Och säkerligen när jag åker hem, hurm. 
 
Annars har helgen som gick varit lugn. Var hemma och tog det lugnt, kollade på serier och bara degade. Kändes som att var längesen jag gjorde det en hel helg. Skulle väl egentligen uppskatta en bra utekväll också, det är ännu längre sen ;) Trots att jag inte gick ut speciellt ofta så fanns ändå möjligheten och det kan jag ibland sakna här. Hur mycket av ett stort projekt det ska behöva bli för att kunna gå ut. Men men, inget jag lider av speciellt mycket. 
 
Ikväll blir det i alla fall träff på någon resturang med några av tjejerna. Hoppas på ett par kul timmar innan det r dags att jobba igen imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0