Ny kamera

 
Titta vad som blev levererat till min dörr idag! Beställde den på Black Friday och är väldigt nöjd med att den kom två dagar tidigare än beräknat. Är alldeles för otålig med att beställa saker jag verklige, verkligen vill ha genom nätet. Fick en kommentar pa Instagram om att nu kommer bloggen bli bättre uppdaterad. Vi får väl se.. Är ju lite samma problem som tidigare, inte så mycket kul att skriva om, svårt att faktiskt ta kort och sedan få över dom till datorn. Men jag ska fösöka!
 
Sitter och huttrar i mitt rum just nu. R är på fotbollsträning, B hjälper till. Ingen idé att skruva upp temperaturen lite till för jag ska snart gå hemifrån i alla fall. Hoppas grannen har de varmare hos sig. För att få en känsla av hur kallt vi har det inne, att det inte bara är jag som är fjollig, så har vi på nedervåningen ca 17,5* och på övervåningen 16,5*. Mitt rum brukar snitta runt 18-18,5* och då är det egentligen för varmt enligt min värdpappa. Skulle jag få bestämma skulle jag ha det närmare 20, gärna 21-22* för att vara behagligt varm men det är ju bara och glömma. 
 
Imorgon är leidg dag. I alla fall vad jag vet. Planerar att gå till gymmet och till Target. Det är hela min dag. Storslagna planer som ni hör. Förstår kanske varför jag inte har nått att blogga om. Kanske får försöka svänga ihop en fika med några av tjejerna på kvällen. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0