26 December

Då var julen firad i år också. Började på julaftonskväll tillsammans med Rikke och Nellie. Blandade danskt och svenskt och det var gott och trevligt. Dock lite tomt på tallriken efter min miss att faktiskt laga till grönsakerna och bara två andra maträtter att äta. Men men, sällskapet var det bästa i alla fall. 
 
Barnen kom skuttandes in i mitt rum vid 7.15 morgonen efter. Jag var lagom halvseg och önskade verkligen att jag kunde fått sova lite till. Blev paketöppning med kaffemuggen i högsta hugg. Fick precis vad jag önskade mig och lite extra. Mycket uppskattat. Barnen gillade sina presenter och lika så mina värdföräldrar. Hade handgjort en sak åt dom så det var jag extra nöjd över att det fick tummen upp. Senare på dagen kom min värdpappas bror+barn+ex och hans mamma för att fira. Lagom tryckt stämming då ingen är speciellt förtjust i mamman. Tog oss igenom timmarna och efteråt satte vi oss och kolla på 4:e Harry Potter filmen då B tidigare under dagen äntligen fick läst klart den. 
 
Idag har jag jobbat. Det var en lång dag. Imorgon har R gymnastikcamp hela dagen och B ska iväg på en playdate så det finns lite att hitta på för dom. Tack och lov. Ska bli väldigt skönt i slutet av nästa vecka när vi är tillbaka i rutiner igen. 
 
Försökte se presentabel ut på juldagen
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0