5 Mars

Trots att jag fortfarnade är lite förkyld tyckte jag igår att det var en bra idé att träna lite lätt här hemma igår förmiddag. Det ångrar jag bittert idag. Eller ja, kanske inte hela passet jag körde men de alldeles för många squatsen jag gjorde. Trappor är från helvetet idag, både upp och ner. Kommer nog ändå köra en omgång imorgon också, nu när jag väl kommit igång igen. Nästa vecka är det även dags att signa upp sig på gymmet, har till och med fått mig en gym buddy, vilket är super bra. 
 
Idag var jag hos Melanie tillsammans med Oal, Rikke och Lucile. De hade x antal barn med sig var och jag kom solo. Är kul att bara ha någon att umgås med några timmar. Sen blev det en runda på Starbucks med Ola och Lily kom även förbi en snabbis. Eftermiddag bestod av karate, matlagning och nu ska jag kolla på tv. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0