Trött

Det har varit en lång vecka och jag är helt slut. Tre hela dagar med bara R har tagit på krafterna, trots att det har varit playdates, besök på barnmuseet i Boston och bad i poolen. Nu blir det nästan två hela dagar av lugn och ro innan det bär iväg till Martha's Vineyard på söndag kväll. Barnen har camp där nästa vecka så vi ska bo hos morföräldrarna under tiden. Kommer säkert bli fullt upp då med, och jag kommer säkerligen vara lika trött, haha. Blir skönt att få tillbaka min morgon i alla fall medans de är iväg, saknar definitivt att kunna sitta i lugn och ro med mitt kaffe. 
 
Imorgon ska B ha skolan-är-slut-poolparty med ca 12 av hans kompisar. Funderar skarpt på att fly hemmet under den tiden. Vet dock inte vad jag ska hitta på, finns inte så mycket att göra häromkring när nästan alla mina kompisar har åkt till New York den här helgen. Nästa lördag blir det Darren Criss inne i Boston med Rikke. Det har vi längtat efter!
 
Nej, dags att sova. Hoppas garaget får hållas stängt till efter 9 imorgon ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0