Möte På Stranden

Härom veckan så ahde vi au piar möte på en strand ca en timma söder ut. Jag var kanske inte helt taggad på att behöva ta nästan en hel dag till ett möte. Absolut inte när det var halvmulet också. Men det klarnade upp när vi väl kom dit och det var lagom varmt. Det var första gången jag besökte denna stranden och den var riktigt bra. Nästan inget sjögräs, fiskar eller maneter men höga, roliga vågor. Hade det riktigt trevligt i ett par timmar innan det började regna. Då packade vi in oss i bilen igen och åkte hem. Tur var väl det för ryggen blev nästan lite bränd på mig och den blev absolut bränd på Rikke. Hennes rygg, eller ja hela baksidan, var knallröd och ett par dagar senare hittade hon några blåsor till och med. 
 
Laura, jag, Paty och Maria
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0