Avresa imorgon!

De senaste dagarna har gett lite olika insikter och jag är inte alltid helt säker på hur mycket min avresa imorgon har spelat in hur jag känner. Oavsett av detta så är jag redo att åka. Skippar gärna själv flygresan; är redan uttråkad inför 8 timmar på ett plan. Väskan är inte helt packad än. Har lite nytvättade kläder som ska vikas ner imorgon. Är annars väldigt nöjd med min packning. Lättare än jag trott och jag har förhoppningar att jag ska lyckas med att bara ha handbaggage med på planet, och inte en handväska också. Men vi får se hur det går. Kommer iaf slippa att ha jackan på mig. Nu vill jag även lyckas somna snabbt för imorgon kommer bli en lång dag!


Kommentarer
Louise Johansson

Lycka till :D

2013-01-20 @ 23:54:01
URL: http://louiseaupair.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0