Snöstorm och extra ledigt

När väderleksrapporten för några dagar sen visade snöstorm för idag och imorgon bokade min värdfamilj om sina biljetter till Mexico för att kunna komma iväg. Tidigt igår morse åkte de iväg mot flygplatsen, två dagar tidigt, och jag fick två extra dagar ledigt. Inte för att det ger mig speciellt mycket när man måste hålla sig inne för stormen i alla fall. 
 
Just nu vräker det ner snö och värre ska det tydligen bli i kväll och i natt. Var ute och skottade fram till dörren för att det ska bli lite lättare imorgon så man inte behöver ta allt på en gång. Känns lagom onödigt att den här snön ska komma då det redan på måndag ska bli 5+ och allt kommer smälta bort. Hade varit enklast utan någon snö alls ;)
 
Hoppas på att flygplatsen kommer igång igen på söndag så mitt plan på måndag inte blir inställt eller försenat. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0