18 December

Fick verkligen släpa mig ur sängen imorse. Kan beror på att jag inte kunde somna förrän närmare två inatt. Började dagen i vilket fall med att passa Beckis en sväng. Medan hon sov tog jag det lugnt och kollade lite tv. Blev sedan trevlig lunch ute på stan tillsammans med Malin och Beckis. Sen gick jag och Beckis hem och jag passade henne en liten stund till. Kommer sakna lilla stumpan massor när jag åker. Det är verkligen en helt annan relation man får med barnen när man bor tillsammans med dom. 
 
På eftermiddagen så fixade jag och Malin med att klippa ut mönster och typ till lite klänningar. Nu på kvällen så har ihopsyningen av sagda klänningar tillstannat eftersom nya maskinen inte vill fungera som vi vill. Men vi ska vinna! Och när vi gör det kommer vi få fina nya plagg :)
 
Imorgon blir det efterlängtad - och välbehövd - klippning. Lika bra att ta sig en toppning innan Usa ifall Teri inte jobbar kvar. Verkligen ett tips till andra innan man åker iväg, gå till frisören för det kan ta tid att hitta någon som är bra i Usa. Och som då inte heller kostar skjortan ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0