she lives in her world so unaware

Börjar känns så där igen att jag uppdaterar för att uppdatera. Efter jag varit iväg hade jag en anledning att skriva, och behövde skriva av mig, men nu är det ganska ointressant och dött igen. Kan säga att det var verkligen kortversionen jag skrev om resan, för jag skrev en i communityn för fans som var över 6000 ord, hurm.

Igår var det pluggande hemma hos Bojana, rabarberpaj-fika hos mamma, och dator fixande hemma. SEn var dagen slut. Den gick fort. Upptäcker nu att idag har också gått förbi fort. Klockan är redan efter 7, och jag känner inte som om jag gjort speciellt mycket.

Gjorde en ordentlig städning imorse, hade inte dammsugit på lite väl länge, och sen blev det mer datafixande. Har hunnit med att skriva lite på uppsatsen, och se på Glee och 90210. Har mycket att komma i kapp med efter resan, och innan dess också för den delen. Men det kan ju vara bra att ha något kvar till sommaren med, i fall jag blir sugen på att se på tv då. Brukar dock inte hända direkt.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Lite mer skrivande, men annars rätt så dött. Någon som vill hitta på nått kanske? :)


Kommentarer
em

du kan få en privat modevisning på resten;D <3

2011-05-11 @ 22:02:00
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/
isabella

jag hade gärna träffats idag. Men jag har inget busskort och ljubo jobbar så han har bilen. och så så måste jag följa med hans syster till vårdcentralen vid 1. men kan du nån annan dag??? puss

2011-05-12 @ 08:19:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0