Even the thruth is wrong sometimes

Morgonen började med ett väcknings-sms vid 8. Jag hade gärna sovit någon timma till men kunde inte somna om igen. Fick bli frukost och film istället. Kollade på The Last Song, och det slutade med att jag satt här och torkade tårar. Trots att jag läste boken i somras, och visste vad som skulle hända, och inte tyckte att boken i sig kändes så sorglig, så gjorde väl alla visuella detaljer sitt, och jag kunde inte låta bli.

Har precis färgat ögonfransarna, det stoppade ju inte direkt tårkanalerna, med tanke på att jag alltid lyckas få det i ögonen och fasen vad det svider! Nu sitter jag med ansiktsmask på och ska snart hoppa in i duschen. Sen blir det att ta fram böckerna och sätta sig och plugga ett par timmar. I eftermiddag blir det middag hos mamma och sen inflyttningsfest hos Karin i Gbg. Ska nog bli en fin dag! :)


Kommentarer
Jennie

Ses snart?

2010-09-10 @ 19:31:29
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0