15 Oktober 2010


Alwa är den enda av dom som står någorlunda stilla för att ta kort på :P



Har lite svårt att inse att klockan strax är 5, känns som om jag knappt hunnit gå upp ur sängen. Har visserligen hunnit med en hel del idag. Telefonen ringde strax innan 9, jag låg fortfarande kvar i sängen och drog mig, och fick snällt hoppa ur och käka frukost då de tre busarna kom en stund senare. Det var dock väldigt snälla alla tre medan Anneli var och storhandla. Bojana dök upp vid halv 11, och Alwa gjorde ett par pip först med en ny person i rummet men det gick snabbt över. Sen när Anneli kom blev det dock lite gnälligare, men det är ju som det brukar ;)

Efter att de åkt gick jag och Bojo ut på promenad mot Kronogården för att hämta ut min bok. Vädret var verligen perfekt för det, och det gick mycket snabbare att gå när man har sällskap. Till slut hamnade vi hemma hos Sara och satt där en stund. Sen gick vi in mot stan, och jag vek av hem mot mig. Efter det har jag inte gjort så mycket, men tiden verkar ha flugit fram i vilket fall.

Ikväll står det Idol på schemat, om jag orkar fokusera på det, och kanske en film. Har menat att se på The Expendables länge men det har bara inte blivit av. Kanske ikväll är kvällen :)

P.s Grattis på 21-års dagen till världens bästa Irsa!! ♥ D.s

 



Kommentarer
Bojo

Du glömmde att säga att barn gillade mig!!!

2010-10-15 @ 18:13:36
URL: http://sr.netlog.com/bodizzzle
ina-bina

Haha, ett ord - WESTLIFE ;)

2010-10-15 @ 19:01:47
URL: http://inabina.blogg.se/
Jennie

Ja det låter toppen. Syns sen då :)

2010-10-16 @ 10:03:26
URL: http://jencie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0