slipping through all our memories


Passade de tre fjantarna igår förmiddag. Det var full rulle, minst sagt. Vi hade oss en fotosession, men det är inte lätt att få alla tre att stå stilla, titta in i kameran och inte göra grimaser, SAMTIDIGT! Bilden ovanför är typ den bästa som kom ut av ett 30-tal kort. Förövrigt så laddar jag just nu batteriet i kameran för första gången sen jag kom hem från Chicago i augusti. Vet inte om man ska säga att det är ett bra batteri eller att jag är dålig på att använda kameran? ;)

Råkade just nu kika ut genom fönstret och såg att det snöar för fullt. Usch. Och jag måste bege mig ut i det med om ett par timmar. Eftermiddagsföreläsning står på schemat, och jag vill inte missa de få tillfällen vi har föreläsningar på. Idag är det även den bättre av föreläsarna i den här kursen. Jag ska även vara duktig och skriva lite på grupparbetet nu, så det verkligen inte är mycket kvar tills på fredag, då det ska vara inne.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0