Andra sidan Atlanten

Jennie skrev sa fint och fragade om jag lever.

Ja, jag lever.

I slutet av forra veckan hade jag satt ihop ett par bilder fran tiden har, och skulle blogga sa fint, och allt var frid och frojd. Tyvarr tyckte internet inte alls att det var en bra ide och efter att ha kampat, svurit, och nastan slangt in datan i vaggen (process pa ca 2 1/2 timme) gav jag upp. Arg som ett bi har jag inte ens velat satta mig vid datan har uppe, sa det har inte blivit av.

Idag ska jag dock ta med mig ett usb-minne ner och fa upp korten genom den har datan istallet. Trakigt utan prickar pa bokstaver, eftersom jag hade tankt att blogga ocksa. Men det ar val battre an inget?


Kommentarer
em

Oh ja, det är bättre än inget;)

Haha lugnt, har nog slagit ngt slags rekord nu, jag har varit utan mascara i över en vecka nu;)

Oooooh Michael's!!! :D Va underbart:):) Kolla efter fler såna ringar där då? =P Eller förresten, köp massa olika färger o storlekar bara, o verktyg; tänger.. :) Så fixar jag schlylt tills du kommer hem;) O pengar sen:)

Puss!

2010-07-07 @ 12:54:53
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0