and in between the sentence there's still assemblance intelligently screwed

Sitter hemma hos Irsa och har precis skickat in min rapport. Vi har jobbat av och till sen mitt på dagen, och man kan väll lugnt säga att trötheten har börjat infinna sig. För en stund sen hade vi den här konversationen..

Irsa: Write “Olausson, 1987” as a reference.

Me: No, I have to write 2010, cause that's when I figured it out.

Irsa: No, it needs to be 1987, cause that's when you came out.

(I liknelse med när en bok blev utgiven).


Kan även tillägga att jag troligen har möss i väggarna hemma, om inte till och med i köksskåpen. Var mindre kul när man kom hem igår till massa kraffsande och oroväckande ljud. Kan säga att det var svårt att sova. Har inte heller haft något internet sen i onsdags, därför har det varit dålig uppdatering. Jag har haft massor jag har velat skriva om. Bland annat konversationen jag och Irsa hade i bilen hem från Sara i onsdags kväll, även då lite trötta. 


Irsa: Why don't cars have instant heating? We need Taylor Lautner in the car!

Me(very sarcastically): Yeah, cause he's his own sun...

(Ignoring the fact that the fictional character Jacob is the one who is the warm one)



Med det här så går jag och lägger mig. God natt!



Kommentarer
Harry

HAHAHAHAHA STILL HILARIOUS!

2010-01-09 @ 03:46:14
URL: http://irsalicious.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0