The moon made a real mood

Det är nästan lite hemskt att säga, men jag gillade verkligen regnet vi fick dag. Man knde se hur snön krympte bort, smälte bort från vägarna så asfalten åter igen kom fram. Underbart. Visst, det blir mycket vatten, men vid det härlaget tar jag hellre det för att det om ett par veckor ska kunna vara snöfritt. Troligen lever jag med utopiska föreställningar om att det inte ska komma mer snö. En liten stund kan jag väll få hålla kvar dom?

Skolan blev som förutspått inte speciellt intressant. Okej, första föreläsningen var lite intressant. Mest på grund av att han som höll i den är en bra föreläsare. Jag halvsov mig igenom de 2 timmarna han tjötade, men jag hörde det mesta i alla fall. Sen efter lunch hade vi nog den hitills mest onödiga föreläsningen. HOn var ingen höjdare på att föreläsa, och vi har mer eller mindre redan haft samma föreläsning, för 2 terminer sen. Dock var jag inte sömnig längre, så jag kunde inte sova igen :P.

Efteråt kom Jennie och hämtade mig vid skolan och vi åkte till Överby. Fika på Espresso House, och sen matshopping på Maxi. Var bra att fylla på lite i frysen och skafferiet, även om jag inte behövde göra en storhandling. Sen när jag kom hem gjorde jag omgång nummer 2 av hårfärgning. Gjorde en gång igår, och det blev, hurm, ja, interiktigt som jag tänkt mig. Det blev det visserligen inte nu heller, hurm, men lte närmare kanske. Vet inte riktigt vad jag ska göra med det nu. Om jag ska låta det varaoch se lite lagom tokig, eller om jag ska färga över det. Och jag vet då inte heller vad jag ska färga över det, med tanke på att jag egentligen inte vill ha håret mörkare, vilket det skulle behöva bli för att inte se ännu värre ut. Får se om jag vågar visa någon bild någon dag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0