Chilly Wednesday

Jag fick besok forra veckan, och den lilla tid jag spenderat framfor datan minskades annu mer. Dagarna bara flog fram, och nu har jag bara 3 dagar kvar i Chicago innan det ar dags att aka hem till Sverige igen. Jag och Malin hade det i vilket fall valdigt roligt forra veckan, aven om jag passade Marcus och Nicke under dagarna, nagot som inte var planen fran borjan. Kvallarna blev blandade med middagar och utgang. Fredagen blev vladigt livad nar Helen aven beslutade sig for att hanga med ut. Nu nar amn aterhamtat sig ltie fran det har jag akt pa en forkylning. Lite halsont och sant dar kul. Men man kanske ska avsluta sommaren som jag borjade?

Idag var tanken forst att aka till stranden. Men det blaser lite val mycket, och temperaturen ligger nagot langre an tidigare. Sa det blir framskjutet till imorgon nar blasten ska ha lugnat ner sig och varmen kommit tillbaka lite. Istallet ar tanken att vi ska aka ner till Zoo. Jag och Nicke vill garna ga, men Marcus ar mindre road over utflykten.

Nu ska jag ga och fixa lite lunch innan det ar dags att ge sig av.



Kommentarer
Krizzy

Hehe joo ja misstänkte att du vet vem som vinner men du får inte säga något och du kommer hem precis lagom så du kan se finalen en gång till nästa vecka ;)

2010-08-25 @ 22:22:00
URL: http://krizzy.blogg.se/
Krizzy

Kom på en sak jag glömde skriva förut eller snarare fråga. Har du lust att ses på måndag om du inte har fullt upp med skola och komma in i rutinerna här hemma, är ledig då så om du känner att du orkar och har tid, säg till :)

2010-08-25 @ 22:59:46
URL: http://krizzy.blogg.se/
Harry barry

Finally an update! Yayyyyyy! YOU'RE COMING HOME SOOOON :D :D :D I THINK I MIGHT PASS OUT FROM ALL THE JOY :P :D

2010-08-26 @ 22:47:06
em

Ska du snacka CHILLY, vi har 11 grader här!!!!!! :P

Welcome home soon;)

Puss!

2010-08-26 @ 23:48:29
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0