This is what you get when you're talking back, baby.

Vaknade 07.10 av ett sms. Inte speciellt glad över detta, och stackars Missy, som skickade smset, fick sig ett mindre trevligt svar tillbaka. Var knappt vaken när jag skrev det, så jag minns inte hetl vad det stog i det heller, hehe. Eftersom jag var upp ordentligt tidigt idag, har jag redan hunnit med att läsa en hel del, gjort en ny header åt Emmy (som hon förhopnningsvis gillar ;) ), och grejat in den i en blogg design, slipat lite på scrapbookingen jag gjorde igår, ätit frukost och börjat med dagens projekt vad det gäller skolarbete. Ska gå till skolan om en stund och skriva ut lite saker, och förhoppningsvis då bli ännu mer organiserad. Men om jag känner mig rätt så kommer jag vara organiserad ca 2 minuter innan lektionen ifråga och sen efteråt, när jag rättar sakerna. Annars är det ju för det mesta kaos, haha. Beror väl mest på min guldfisk's hjärna^^.



Kommentarer
ina-bina

Tack! Ska skriva upp grupperna :) Lydia har jag hört innan tror jag, musiken låter bekant men det säger inte riktigt "WOW" som med några av dom jag själv räknade upp :P

2010-04-22 @ 12:27:36
URL: http://inabina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0