Sometimes I wanna quit this song

Vaknade på uruselt humör idag, mycket beroende på att jag inte kunde somna igår kväll. Låg vaken till efter 2, vilket inte har hänt på jätte länge, och sen vaknade jag till flera gånger. Till råga på allt vaknade jag sen en halvtimma innan klockan skulle ringa, så det blev ännu mindre sömn. Trodde sen att promenaden skulle lugna ner mig lite, få ut lite dålig energi den vägen, men det gick inte som det skulle. Blev argare och argare ju längre jag gick, och när jag var precis utanför skolan gick jag nästan rätt in i Mellissa för att jag var i min egna lilla arga värld.

Trots en super tråkig förmiddag, som jag önskar något innerligt att jag skippat, så var resten av dagen helt okej. Blev uppmuntrad så smått av mina kära vänner, och i slutet av lunchen så låg jag och Bojana typ dubbelvikta av skratt. Seminariet på eftermiddagen var annars mycket intressant, vi diskuterade en hel del frågor som kan vara lite knepiga att handskas med. Promenaden hem blev något mer munter, haha.

Har kikat på utröstningen i American Idol sen jag kom hem. Och inget mer, haha. Ikväll ska jag ta med lugnt och förhoppningsvis somna mycket tidigare än igår. Bör inte vara ett problem eftersom jag redan nu är sjukt trött, och klockan är inte ens halv 6.


Kommentarer
em

Haa haa. Rub it in att jag kanske får jobba hela sommaren utan vare sig konserter eller Starbucks eller nått;)

:)

Puss

2010-04-10 @ 21:54:57
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0