Now you've had your chance, now it's my turn

Hemma igen, och har för ovanlighetens skulls kollat på "tv". Mer eller mindre försökt komma ikapp med de serier som börjat för hösten. Har skalat ner ordentligt på vad jag verkligen måste se, trots ett par nytillskott i repartoaren...

One Tree Hill är tillbaka, och även utan Lucas och Peyton var det en vanlig feel-good känsla över avsnittet. Tycker dock att det är dags att ta kål på Dan, det räcker med det han har tillfört serien hittils. Gillar Nathan's agent, han kan nog bli ett bra tillskott. Ska bli intressant och se vart serien tar vägen i höst.

Kikade även på första avsnittet av The Vampire Diaries, och jag är redan helt fast! Verkligen en av höstens måste-se som man knappt kommer orka vänta en hel vecka på nästa avsnitt. Ännu bättre när hela avsnittet bär ett soundtrack som kunde varit hämtad från mitt musik bibliotek.

Imorgon kväll ska jag ge mig på veckans avsnitt av Melrose Place. Första avsnittet förra veckan var helt okej, men historien behöver ett par avsnitt till för att riktigt utvecklas och bygga upp karaktärerna lite mer. Har potential att bli riktigt bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0