That's what you get when you let your heart win


Alwa i tisdags

Så gårdagen var jag ute på lite shopping äventyr. Och allt är kryddat med hög tönt faktor, haha. Hann med Target först, gick därinne i typ 2 timmar. Måste dock ha sett lite rolig ut i början för jag gick runt ganska storögt och tog in allt. Var nästan så man hörde en hallejuha kör när man gick in :P. För att inte tala om min Vanilla Frappuccino som jag köpte innan jag åkte ner till stan. Himmelriktet i en plastkopp.

Tog buss/tåg ner till stan och gick direkt in i Water Tower. mitt mål var Forver 21 och wow, den är enorm den som öppnat där. Så jag höll mig därinne i 2½ timme ungefär, och kände mig inte ens färdig då. Köpte två linnen och en annan top, väldigt nöjd är jag. Kanske kommer kort under sommaren på dom, ni får gissa er till vilka som är nya kläder. Sen mötte jag Helen och vi åkte och hmtade pojkarna för att åka på hockeyträning.
 
Fick även bokat biljetterna till konserten! Jag ska se Fall Out Boy igen!! Hjärtat slåt lite fortare bara jag tänker på det, hihi.

Just nu kollar jag på tv med pojkarna, vi har spelat Wii tidigare. De ska snart gå och lägga sig och jag funderar på hur jag ska hålla mig vaken ett par timmar till. Blir rätt trött när man vaknar vid 5 på morgonen. Har inga planer för imorgon än. Borde plugga, verkligen, men jag är inte inställd på det för imorgon så vi får se. Kanske blir en tur ner till stan, men det ska bli dåligt väder med regn så det är inte så kul. Så vi får se.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0