frosty, the ice day



Idag har det varit kallt, kallt, kallt. Upptäckte detta sekunden efter att jag gick ut för att möta Anneli och barnen imorse, och iskalla vindar hälsade mig välkommen ut. Burr! Gick snabbt hemåt igen, och värmade oss med kaffe och lussekatter. Blev en ganska snabb visit eftersom jag behövde plugga. Satte mig med grammatik efter att dom hade åkt men insåg ganska snabbt att det inte var någon större ide - jag fattade noll av prov-tentan vi fått. Hoppas det blir en bra genomgång av den imorgon. Satte mig och övade lite ord istället, nått som är betydligt roligare.

Lite senare på eftermiddagen kom Jennie och Melanie hit och det blev kaffe ytterligare en gång. Inte för att jag klagar, gillar ju kaffe :). Vi försökte göra lite planer för nyår, och nästa vecka också visserligen. Men än så länge är vi ganska så planlösa. Men det är ju inget ovanligt för oss, hurm.

Efter att dom åkte hem igen, satte jag mig och läste en stund, och sen grejade jag lite i Gimp. Fick även framkallat kort, har skjutit upp det alldeles för länge. På ett sätt är jag glad att jag inte tagit så mycket kort som tidigare, för då hade det verkligen blivit dyrt, men samtidigt så hade det varit roligare med fler kort att välja bland. Får försöka bli lite bättre i alla fall. Ska bli kul att scrapbooka sen när de kommer.



Kommentarer
em

Miss you! Mina händer skällde precis ut mig o bad mig flytta till varmare länder (dem har spruckit:() men miss you iaf;D

2009-12-20 @ 11:29:39
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0