God morgon!

Vaknade av att Anneli ringde och allt för tidigt, strax innan 9. Okej, den tiden är inget jag i vanliga fall klagar över men jag var uppe rätt länge igår, och det hade varit skönt att få sova tills man vaknade själv. Men nu är jag redan uppe och vaken, så det spelar ingen roll.

Utsikten från fönstret var den gamla vanliga, grått och tråkigt. Kan det inte bara komma en dag, då det faktiskt är sol ute när man vaknar. Allt känns bara så mycket bättre och lättare när man kan se solen stråla igenom trädens grenar. Men idag var inte den dagen iaf.

Har inte riktigt kommit fram till en större plan än för dagen. Ska kanske bege mig till Överby, kolla lite i affärer och gå in på Maxi. Får besök imorgon av min moster och mamma så det ska bli bakande av lite senare, och då behövs det lite ingridienser till det och jag har ingen köttfärs kvar. Blir betydligt billigare att ta bussen dit ut än att gå till hemköp runt hörnet.

Ska hoppa in i duschen och hoppas på att solen kan kika fram tills jag är klar.
Yeah right!


Kommentarer
em

Håller med! Här regnar det Alltid när jag vaknar, o jag tappar helt plötsligt all lust att gå utanför dörren o göra vettiga saker. Sol, tack? :)

2008-11-12 @ 16:09:01
URL: http://glasfjarilen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0