A day with sunshine

Idag skiner solen ute, antligen. Kandes harligt att vakna och se sma stralar komma in genom fonstret. Blaser mer image90eller mindre orkan ute, men det ar anda battre an regnet och det mulna vadret vi haft de senaste dagarna.

Bryan har tagit Ben pa Shabbat i skolan idag vilket ger mig och Rachel en formiddag sjalva. Tror aven att Bryan har planerat in en eftermiddags promenad med Ben, sa det blir annu mer tid med bara ett barn. Uppskattar verkligen de stunderna nu, inte som forra aret nar man tog det for givet. Sitter aven och funderar pa vad jag ska gora till lunch idag, har ingen inspiration alls for det.

Ikvall blir det filmkvall for min del, orkar inte med nagot annat. Troligen Prison Break, far ju utnyttja mitt kop. Dessutom ar Wentworth Miller heeeet..:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0