Grey, cloudy skies

God morgon!

Ar visserligen mitt pa dagen i Sverige men for mig ar det an sa lange morgon. Ar gratt och trakigt ute idag, verkligen motsatsen till igar. Jag drommer om var och solsken mest hela dagarna... Men det drojer vall ett tag till..

Rachel har precis gatt och lagt sig, hoppas pa en bra tupplur fran hennes sida, sa hon inte blir ett grinigt litet monster.. Jag har borjar sjunga "vaggvisor" for henne nar hon ska ga och lagga sig. Inte direkt nagra klassiker, eftersom jag inte kan nagra, utan mer Saturday och Golden med Fall Out Boy..haha.. Later sakerligen super med min underbara sangrost..:P. Hon verkar dock gilla det, blir sa lugn och stilla... Troligen ber hon om att jag ska sluta, sa hon kan fa lugn och ro..:)..

Inte sa mycket mer planerat idag an att jobba. Ska jobba extra for en annan familj ikvall ocksa. Blir ett par timmar, sa lite extra pengar blir det. Hoppas pa $20 som ska ga direkt till sparandet. Maste verkligen bli battre pa det dar, min Wilmington resa lar ju inte bli gratis direkt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0