Twilight med tjejerna

Idag avr det tänkt att det skulle vara tjejkväll hos Jennie med Twilight på filmmenyn. Först och främst kom Issa och Kristina väldigt sent, fy skäms på er! Jag och Jennie hade vid den tidpunkten hunnit med n omgång Monopol som jag förlorade. Det var faktiskt en av de få gångerna vi spelade utan att fuska. Ny grej för oss, haha.

Filmen var i ganska dålig kvalitet, men vi kunde bara inte vänta på att en bättre skulle komma ut så vi kollade ändå. Den var väll helt okej, inte mer. Kändes så himla seg i början och sen helt plötsligt så var dom kära. Jag ska låna alla böcker av Issa för jag tror att de är betydligt mycket bättre än filmen. Brukar ju vara så i de flesta fallen. Kommer säkerligen se tvåan iaf när den kommer ut, är ju inte den som kan hålla mig borta från en serie när jag väl börjat. Men för att att rekomendera något av allt vampyr grejs det finns ute nu så är True Blood det som varit bäst hittills för mig!

Jag och Jennie går väll och lägger oss så småningom, ingen av oss är direkt trött nu. jag har ju som alltid piggnat till framåt kvällen (natten).


Kommentarer
maria

böckerna är typ tusen gånger bättre än filmen, faktiskt! :)

2008-12-21 @ 08:08:45
URL: http://huddleformation.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0