Let me sing you to sleep

Fall Out Boy ar det basta somnmedlet jag har hittat hittills. Bade lordag och sondag kvall hade jag svart att somna, image102lag och vred mig lange innan jag gav upp och satte i horlurarna. Lite ljuva toner fran "the best boys" och man sover gott. Finns inget battre for att lugna ner sig som dom..

Rachel ar dessutom valdigt fortjust i live cdn. Igar satt hon och dansade och klappade i bilen, speciellt till "Hum Hallelujah". Sen idag satt hon med ett litet leende hela tiden nar den spelades, och dansade med armarna. Valdigt kul var det med ljudeffekterna, de fran scenshowen. Hon sag lite fundersam ut, sen nar det val smallde till sa blev det stort leende.. .


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0