Days of freedom

Ledig igar, gott varre. Var dock uppe ratt tidigt, vid halv 8. Men det ar anda skont att itne vanda for mycket pa dynget under min ledig tid, ar svart att komma tillbaka. Tog det ratt lugnt. akte en svang till Walmart och biblioteket. Lanade 6 bocker som ska vara min underhallning under helgen. Hoppas det ar ett bra satt att halla mig borta fran shopping sa det dar jakla sparkontot kan vaxa nagon gang!

Eftermiddagen blev mest lasning och lite tv tittande hann jag med. Pa torsdagskvallar visas ju LA Ink och det ar ju bara sa bra. Ar helt klistrad framfor tv under det programmet, och kan aldrig lats bli att forundras over allt underbart dom kan gora.. Blev som sag en lite seg dag.

Sen kom Jess och knackade pa dorren och fragade om jag ville folja mad henne ut pa middag. Jag var installd pa att sitat barnvakt men Bryan blev for trott sa jag fick folja med. Var valdigt trevligt, vi kunde prata utan att bli avbrutna av barnrelaterade saker.

Idag har jag inte kommit sa langt. Gick upp vid samma tid idag men har last mest hela morgonen. Funderar pa att aka och overraska Franziska med lite kaffe, vet att hon jobbar hela helgen. Ar sjalv valdigt sugen pa en Caffe Vanilla Frapuccino..:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0