Dagens garv!

Dagen i sig har varit bra, Ben och Rach var snalla hela dagen, vilket inte hor till vanligheterna. Eller iaf inte hela dagen. Vi var och kopte det sista till min present till Jess idag, Ben fick valja de sista sakerna. Korten jag hade bestallt kom idag sa jag kunde rama in dom. Blev jattebra verkligen. Sen ikvall blev det starbucks med Franzisca och Mercedes. Jattetrevligt verkligen, gillar bada tva mer och mer.

Sen kom jag hem, hog pa kaffe, och satte mig har. Fick en overraskning nar Kristina var online pa msn och borjade prata med henne.  Visade sig att hon var nykommen hem fran partykvall i Trollhattan. Maste saga att det var valdigt roande att prata med henne. Annu mer roande var det att prata med hennes ragg for kvallen, Daniel tror jag det var. Snickare fran Mellerud.. haha, det var verkligen underhallande. Gav verkligen kvallen en guldkant, fick skrattat av mig ordentligt. Ska bli kul att prata med Kristina imorgon...haha...

Anyway, nu ar det dags for sangen, maste vara lite utvilad imorgon. Halvdag med barnen, playdate med Franzisca pa morgonen troligen, och middag med henne och Mercedes pa kvallen. Fredagen ser ut att bli en bra dag.


Kommentarer
Krizzy

Haha men Emma sånna saker kan du ju inte skriva så att alla får veta d :P

2007-10-05 @ 10:10:17
URL: http://krizzy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0