Broke

Japp, ar mer eller mindre totlat utfattig, broke, pank och allt sant. Fick bestallt en ny kamera iaf, en Nikon Coolpix L10. Mycket lik den jag hade men lite uppdaterad. Ar skyldig Jess 40 dollar fortfarande, efter att ha lansat mitt sparkonto.

Jobbat mitt formiddagsskift, haha, och akte ivag med Magda en svang. Banken, bibliotek och
old Navy var malen for idag. Fick visserligen kopt ett par byxor som jag kan ha i sommar, alltid en bra investering. Kunde betalat av mer till Jess, men jaa, byxor behover jag.

Suck, kanner verkligen inte for skola i helgen. Eller jag kanner inte for att aka in till Boston pa sondag, skolan klarar jag. Just det, maste lasa artiklarna ocksa...suck..

Basta laten idag: Wasted - Carrie Underwood


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0